Bunny Ibby: Ujian kecil dari-Nya ...

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
9:27 AM | 2 Cloud(s)
Ujian kecil dari-Nya ...

 Assalamualaikum Bunny *Fuhh ! tiup habuk *

Lama tak membebelkan ? . Rindu Farah tak ?? Maaf la. Farah tak berapa sihat. Ni baru ok sikit ni. 2 hari p hospital. Sedih-sedih. Tapi itu ujian kecil dari-Nya. Kita sebagai manusia haruslah bersabar. Kan Bunny ?? :D

First p sana demam. Hari tu demam juga,tapi tak ada la teruk macam ni. Bila pergi hospital kena tahan pula. Dah la tak faham bahasa thai ni. Nak borak dengan makcik- makcik dekat sinipun rasa kekok. Kalau tak bual nanti fikir kita sombong pula kan. :3

Btw,pertama kali datang sini doktor cakap tekak bengkak,sikit lagi nak bernanah. Tah pape la doktor ni. :3
Bagi ubat punya la banyak. Kalau boleh satu lori dia nak bagi. Hello !! Tak minat ok. 
Tak makan kena bebel,so,terpaksa la makan ubat tu. 

Esok ada presentation. Kesian kawan-kawan Farah  tu. Bosannya dekat sini !! Nak p kelas. *masa sihat nak p kelas punya la malas. Bila dah terlantar macam ni baru la ingat nak p kelas.*

Ok la bunny. Time to rest. Tata. Take Care tau bunny. Selamat Malam. Assalamualaikum. 

2 Comments:

Blogger rodiyatul akmar said...

kakkkkkkkkkkkk saked kaaa ? hm kesian kak. semoga cpat sembuh k . jgn lupa mkn ubat bnyak2 tau hahaha , sawadikappp :D

Blogger farah hidayah said...

Thanks adik. Doktor tu bagi ubat banyak gila. Sakinya satu je pun. :3
Eh budak ni. Nak kena tau. ^_^


Post a Comment