Bunny Ibby: Menyampah sangat...

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
8:51 AM | 2 Cloud(s)
Menyampah sangat...


Assalamualaikum Bunny !! *tengah makan maggi*

Setiap orang ada perasaan juga kan ? kan ? kan ??
Sama lah farah,farah mengaku farah ni bukan lah wanita yang baik. Bunny !! Nak ngumpat ni ? Boleh tak ek ?? Hee :D

Ada la akak senior ni,orang Thailand ni. Mula-mula kenal dia ingatkan ok. Last-last hampeh !!
Dia pikir macam dia je yang bagus. Menyampah pula kadang-kadang tu. :3

*makan maggi*

Suka sangat cakap pasal orang lain. Bila pergi mana-mana je,tengok orang pelik sikit haaa mula la mulut tu. Ya Allah. Sabar jela kalau berjalan dengan dia. 
Lagi satu,dia ni suka sangat complain pe yang orang buat. Macam la semua yang dia buat tu 100 % betul. Macam la dia tu 100 % sempurna. 

*makan maggi*

Nak tegur,dia tu senior. Rasa bersalah pula ada kadang-kadang. Ke memang sikap orang sini macam tu ?? *tertanya-tanya*

*akhirnya maggi pun habis*

Macam tadi la,farah tengah buat lauk,banyak pula songel dia. Kenapa letak tu ? kenapa letak ini?. Kenapa potong macam tu ??. Eh !! Kang tangan juga makannya. *Ya Allah,kadang-kadang hilang sabar pula dibuatnya*.
Last farah jawab, " Setiap orang tak sama caranya" . Tahu pula nak diam. :3.

" Setiap manusia memang ada silapnya. Setiap manusia ada cara mereka sendiri dalam menangani sesuatu masalah. Setiap manusia tahu membezakan mana baik dan buruknya. "




2 Comments:

Blogger Mira MeeraiKiroro said...

meera suka manggi:)...
more to maggi tom yam..yum2.hihi.

Blogger farah hidayah said...

Sama la dengan farah. Tapi sekarang ni,maggi sedap pula yang bakal menaiki takhta. Hahahah


Post a Comment