Bunny Ibby: Teman ...

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
5:43 AM | 0 Cloud(s)
Teman ...



Assalamualaikum Bunny !!

Mesti pelikkan sebab tadi farah cakap nak tidur,sekarang post lagi. :')

Actually,farah baca post kawan farah ni,yang riang ria tu. Dia cakap farah majuk dengan dia. Padan muka dia,siapa suruh buat ayat macam tu. Terasa la. Dah la orang tengah touching. Lagi dia buat ayat macam tu,mana taknya. 

To my beloved friend,
Bukan tak mau skype dengan kau...
Kau la kawan baik aku selain Jehan,awin dengan ika. Kadang-kadang kalau aku ada masalah pape or buat salah ke kau mesti tegur aku. Kau la sahabat aku. Walaupun kau kadang-kadang macam kanak-kanak ria riang sikit. *hope kau baca la . :')

And aku bukan tak nak skype dengan kau la sayang !!. Aku tak nak kau tengok kesedihan aku. Sekarang ni,tiap kali skype dengan kau aku rasa nak nangis je. Maaf eh ??.
Aku tak nak kau cakap aku, " Ngada " tahu tak ?? :3.



                    " Sahabat sejati bukan barang permainan,
                      Apabila cantil boleh dibeli,
                      Apabila buruk ianya dibuang,
                      Sahabat sejati memang sukar dicari,
                      Walaupun beribu kawan yang kita miliki,
                      Tetapi sahabat sejati yang paling istimewa. "







0 Comments:


Post a Comment