Bunny Ibby: Kuruskan badan ...

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
9:17 AM | 0 Cloud(s)
Kuruskan badan ...


Assalamualaikum Bunny !! 

" Masalah berat badan ?? Gunalah Minyak Yu Yi Cap Limau !! " *Apa merepek daa...

Bila hujan-hujan ni,selera makan punya la banyak. Berat badan pun dah semakin meningkat. Makan banyak punya pasal. :D
Masa nak makan tu memang tak hirau pun pasal berat badan ni. Akhirnya,bila dah timbang,hambik kau,berat naik 3 kilo tu. Kusut-kusut. *Biasalah kaum wanita. Bila berat dah naik mula la menggelabah macam apa dah.

Untuk mengurangkan berat badan tu,tadi classmate ajak pi Gym. *hokalloh !!
Berapa orang je yang pergi. Rancang bagai nak rak. Bila sampai sana,dia tak bagi masuk. Hahahha :D *hampeh je.
Sebabnya kami tak memakai pakaian yang disyaratkan. Biasalah, "Kita hanya merancang, Allah yang menentukan. *tak gitu Bunny ??

Nak coverline punya pasal,cakaplah," kita orang pertama kali datang ni. Jadi,saja nak tengok-tengok." Farah dekat belakang dah ketawa tahap apa daa. Pandai betul dia orang ni coverline. :3
Last-last,kita orang pergi jalan-jalan je. :D








0 Comments:


Post a Comment