Bunny Ibby: Kanak-kanak riang..

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
1:03 AM | 2 Cloud(s)
Kanak-kanak riang..



Assalamualaikum Bunny !!

Tengah hari tadi farah makan maggi Sedap ! Abah farah datang sini hari tu. Then bawa benda ni. Dekat sini mana la nak jumpa Maggi sedap tu. :3

Itu bukan lah cerita yang farah nak story pada harini.:)
Tadi skype dengan kawan baik farah. Kita sama sekolah. Sekolah rendah dan sekolah menengah. Tapi mula rapat masa sekolah menengah. Boleh tahan juga orangnya. Gila-gila. Itulah dia, Siti Noramalina. Kalau dia baca ni mesti farah kene sekeh dengan dia. Hahaha. Tak pe. Dia tak tahu. Secret kita . *kenyit mata sikit

Memang sengal dia ni. Suka sangat stalk fb orang. Hehehhe. Kelakar. Kalau bunny nak tahu. Dia ni satu poli dengan Mr.K farah. :3
Kira macam SPY farah la. Hahahaahha. To Mr.K," Berani la awak menggatal belakang saya. Saya dapat tahu ciap awak . :p "

Amalina ni la yang selalu skype dengan dia. Tiap kali skype dengan dia,farah boleh jadi gila macam dia. Eh ??? Hahaahh *kalau dia tahu ni. Habis la. ^^
Btw,kami kanak-kanak yang riang. ehehhehe. Sayang kamu Siti Noramalina Binti Selamat. *Aku ingat tau name penuh kau. terharu tak terharu tak ??

Btw,Dekat sini dah hampir 3 minggu hujan. Kesihatan pun makin tak berapa nak sihat. *Oh My B.M.
Now, Time to go. Tata. Assalamualaikum.

2 Comments:

Blogger budak khayalan said...

huhu. bestnya ade kekasih hati. btw take care yourself okey. ツ

Blogger farah hidayah said...

Heeehee. Thanks awak. ^_^


Post a Comment