Bunny Ibby: Pasrah..

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
11:34 PM | 0 Cloud(s)
Pasrah..



Assalamualaikum Bunny !!

Sop Sop Sop. *Lap air mata.

" Hati sakit umpama tertusuk sembilu,tapi tetap tabahkan hati demi hubungan cinta yang kian mekar. "

Sedihnya. Tak tahu farah nak mulakan daripada mana. Ok ! Lets start. *tarik nafas.

Farah tahu dia sakit. Demam katanya. 
Tapi masih boleh online. Mungkin dia chat dengan kawan-kawan dia ?? Mungkin dengan akak dia ?? Huh !
Banyak sangat kemungkinannya tu. *fake smile.

Dua hari lepas,dia online fb,then farah ajak text dia cakap tak larat nak text. Ok. Farah faham,dia kan demam. *fake smile.
Semalam dia online lagi,ajak text , He says, " Tak larat lagi. " . Ok . Faham. *tak larat tapi masih boleh online ?? *fake smile.

" Semalam saya skype dengan kawan saya. Dia cakap awak online fb yang satu lagi. Pe ni ? Awak cakap nak deactivatekan fb tu. *ok.takkan paksa awak dah.
Saya bukannya isteri awak untuk paksa buat sesuatu benda tu. "


" Awak !! Bila awak boleh faham saya ?? :'(
Bila ?? Bila saya dah pergi dari hidup awak ? Gitu ?? *Saya jenis pegang pada janji. :) 
Hope awak cepat sembuh. "

" Sayang,biar hati saya terluka daripada saya melukai hati awak. Saya tak nak awak rasa sesal kerana menyintai saya " 

Time to sleep. Tata Bunny. Assalamualaikum.. :')


                    










0 Comments:


Post a Comment