Bunny Ibby: Website Mari !!

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
12:17 PM | 0 Cloud(s)
Website Mari !!




Assalamualaikum Bunny ! 

Ya Allah Penatnya !!. Akhirnya siap juga website farah yang dibuat selama 1 minggu. 24 jam menghadap lappy ni. Argghh ! kejamnya lecture tu. Tengok la. Calar kereta tu nanti *bunny : kereta ? Eh ! bukan lecture tu naik motor ke ?? Hahhaha. Tah pape je perangai. Tak baik tau. Allah marah. Kang exam ak lulus baru tau. 


Oke la oke la. Raya nanti minta maaf la. Hehehhhe. Alhamdulilah. Siap juga assignment ni. Mula-mula tu susah la juga. Tapi lama-lama macam best pula buat website ni. I like bab-bab design ni. 


Bakat kurniaan dari-NYA akan ku serlahkannya. *Bunny : Hamboih ayat. :P


By the way, esok dah start kelas. Bermula la semester baru bagi farah. Semester kali ni dy orang cakap banyak buat programming. Ya Allah . Bestnya. Harap-harap tak ada matematik. Tak minat oke !. :#.


Oke la. Nak tidur. Tata bunny. To my future husband. Miss you so much. Jangan lupa solat oke. Dan jangan mudah mengalah . Chaiyok-II !! Do the best. *Bunny : Macam la dia dengar. 




" Ya Allah Ya Tuhanku,permudahkan lah segala urusanku, keluargaku, urusannya dan seluruh umat Islam. Mudah-mudahan kami sentiasa mendapat keredhaan dari-MU Ya Allah . Amin."

0 Comments:


Post a Comment