Bunny Ibby: Salah Faham.

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
9:22 PM | 0 Cloud(s)
Salah Faham.


Assalamualaikum BUnny,,,,

Bunny-II. Tahu tak yang post semalam tu kan. Dia tak online pun la.. hahhahh. Malu ooo. *Tutup muka dengan papan. Habis sapa yang online semalam tu ? Hantu ke ? *Ish mulut. Celupar benor. Hehehe. :peace:.
Btw, now,tengah chat dengan dia. Happynya. Wekkkk. Miss him so much. Dah la jauh. :'(. Hope dia sanggup tunggu. Hope dia tak gatal-gatal. Eh ?? Kalau dia kena gigit nyamuk. Tak gatal pula kan . *Hahhaha.Mengong aku ni. Hope dia sihat . Hope dia penuhi janji-janji dia. Eh ?? Janji boleh pakai ke ?? *Insyaallah. Hope dia dapat buktikan dekat aku yang dia akan tunggu aku. *Eh ? Berapa banyak hope daaa. :).  Nampak sanagt yang aku tersangat la berharap. *Oh My B.M.

Bunny... MIss my mom,my father and family semua. Rindu dekat orang-orang dekat Kluang. Huaaaarrghh !!!. Tak pe farah. Chill je. Malaysia boleh. Aku pun Boleh . Eh ?? *hehehe.gelak setan.

Dah-dah. Bunny.. Take care tau. Tak mau nakal-nakal. Babap kang. :P. Tata. Assalamualaikum.....




0 Comments:


Post a Comment