Bunny Ibby: Miss Him

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
3:19 AM | 0 Cloud(s)
Miss Him



Assalamualaikum Bunny Cayang :'(,

HUahuaaaa ! Rindunya dekat dia malam ni. Tadi dapat webcam kejap dia. Dia cakap dia ado test esok. Tapi tak pe. Sebagai kekasih yang sejati. Acececeh ! Akan kudoakan kejayaanya. Amin. 

Tapi kan bunny,tadi kita buka la facebook. Tengok macam dia online. Bila tengok sekali lagi dh offline la pula ?? Kenapa ek ? kita salah tengok maybe *Apesal cakap bercampur B.I pula ni. Cikgu B.M aku tengok kompom kena punya. Hahahha.

Oke . Berbalik kepada cerita kita eh bunny, :). Kalau betul la dia yang online tadi. Kenapa dia tak tegur kita ?? :'(. Dia dah bosan dengan kita ke ?? Mungkin. Yela. Kita tahu kita ni tak sempurna. Tapi Bunny, Memang  manusia tak ada yang sempurna pun kan. Grrr !! 

" Dear Awak ! Kita tahu kita tak sempurna. Tak seindah taman yang dipenuhi dengan bunga yang cantik lagi berseri. Tak secantik Paris Hilton tapi saya secomel Valeria Lukyanova. *Tak kenal ? Googlekan ada. Hahaah*. Tapi tak apa. Semua tu tak penting. Yang penting. Hope our relationship yang umpama merpati dua sejoli akan berkekalan hingga akhir hayat. Amin "

Bunny ! faham tak ni ?? Sweet kan. *Bunny : Iye. Sweet sangat. ( Sweet la sangat nak muntah aku. heeee please la ).
Bunny ! nak titow. Udah malam . Tata. Assalamualaikum. 



0 Comments:


Post a Comment