Bunny Ibby: Sayang Awak. ..

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
8:17 AM | 0 Cloud(s)
Sayang Awak. ..


Assalamualaikum Bunny ! 

Happy nya ! *senyum sampai ke telinga*.

Nak tahu kenapa ??  Semalam Mr. Pot pet pot farah tu,telefon. Ya Allah. Terharunya*lompat katak*. Walaupun suka sangat buat farah sedih. Nasib baik la dia call. Ingat nak merajuk la kononnya. hahhaha *geli je kan ? nak merajuk-merajuk pula*.

Dia cakap dia minta maaf sebab selalu buat farah sedih. Nasib baik la hati ni baik nak maafkan. Kalau tak ?! Nak je tonyoh mulut dia dengan coklat. *sebab semalam dia call time tu farah tengah makan coklat*. :D
Senang je nak minta maaf eh ?? Dah buat kita sedih. Untung la hati perempuan ni lembut dan mudah cair macam coklat. :3

Dia cakap semalam,dia p funfair. Fuyoo ! *julingmata*. Untung la dapat bersuka ria ye sayang. :3.
Dia cerita la,naik " TOP GUN" peningnya tak hilang sampai la balik rumah. Pertama kali dia naik benda tu. Haaahahaha. Terbahak-bahak farah gelakkan dia. Kesian dia. 







To Mr.Pot Pet ! Saya sayang awak tahu. :') *Aduh.Touching la pula malam ni. Sobsob*






0 Comments:


Post a Comment