Bunny Ibby: TINGGAL KENANGAN....

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
1:14 PM | 0 Cloud(s)
TINGGAL KENANGAN....


 Aku pernah TERLUKA
    walaupun aku tersenyum 
    aku yakin dia bukan milikku.....


    Aku pernah MENANGIS
    dikala bahagia.....
    kerna aku takut kebahagiaan akan lenyap begitu saja....


    Aku pernah BERSEDIH
    dikala bersamanya....
    kerna aku takut kehilangannya satu hari nanti.....


    Aku juga pernah TERTAWA
    disaat berpisah dengannya...
    kerna aku menyedari hakikat bahawa BERCINTA 
    tak semestinya BERSAMA.....:)




P/s: acecececeh ! jiwng la pulak aq ni...hehehehe,,,,btw..juz 4 u !








Labels:

0 Comments:


Post a Comment