Bunny Ibby: b0la 0h b0la...

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
8:48 PM | 0 Cloud(s)
b0la 0h b0la...

      hello2 ! aq ade citer nak kongsi ni !
hari sabtu 3/3/2011 ad perlawanan bola sepak dekat thailand ni....YALA vs PATTANI....korg tau kew name tmpt ni??? haaaa....kompom tak tau kan...haha...alaa....pe gune ad google...g la search sane....athoyai !

      memang best giler la tgok bola....dekat stdium pulak tu...aq g dengan pakcik aq...dy tu memang giler bola...biase la orang laki kn...dgn aq skli terikot prgai dy owg ni "KAKI BOLA" kikikiki ! mase tu memang ramai giler orang...penuh 1 stadium tu....tp yg bestnye aq duduk sblah pakwe ni...fulamaakkk hensem beb,,,,! ASTAGHFIRULLAH ! bawak mengucap farah, ish gatal betul aq ni....hehehehe...

     syok giler la ! tgok bola (biase la jakun cikit,,,almaklom ! selalu tgok kt umah jerk...hehehe....)...korang nak tau aq sokong yg mane??? aq mesti la sokong yg menang...hahahaha....sape nak kalah kn...athoyai pe punyer prgai la ni hehehe...

     yang xmasok akal nye...bru strt nak men pihak lawan (PATTANI) dpt masokkan 1 gol....ish2 pantasnye mereka....yg pihak lagi stu tu men punyer la lembab ! macam malas nak kejar bola jerk ! penonton sume dah menjerit macam orang pe daa....

    tp ad part yg kelakar tau ! mase dapat gol percume 2 kn...ad la pemain 2 orang ni...masing2 dh la botak pstu men lage2 kepale pulak...hihihi...lawak giler.......

    lagi satu ni ! negara thailand ni kn 50 % darinye umat ISLAM,,,yg len2 tu bukan islam....so,lau dah bukan islam tu maknenye mesti ad bela anjing kn??? tengah syok2 main ni....tibe-tibe ad la pulak seekor anjing ni lalu perghhhhhh  ! memeng kacau laen betol la....dh la pemain2 bola 2 kbyknnye IsLAM,,,,ish3....pe lagi sume penonton gelak la sakan...hahahahaha ! kalau setakat lalu tak pe la,ni dy pergi cium pulak bola tu....adohhh ! nasib bek tak pegang kalau tak dah kene samak dh...hehehehe...

    lame jugak rupenye tgok bola ni dari pukul 6 lebih sampi 7 lebih.....tp memang best la....yang sakit hatinye ad la pakcik ni duduk belakang aq....dah tau tmpt tu sempit tak payah la g lunjurkan kaki....kene badan aq.....ish.....! batal air sembahyang tau >_<,,

    k la.....2 jerk nak citer...hehehe...nanti aq citer lagi k.....tata titi tutu...salam...





0 Comments:


Post a Comment