Bunny Ibby: Erti-erti kehidupan

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
8:35 PM | 0 Cloud(s)
Erti-erti kehidupan




Disebabkan assignment yang berlambak plus sekarang ni musim midterm exam,membuatkan aku tak ada masa untuk blog ni. Sekarang baru dapat update. *hohoho

Banyak  kisah yang terjadi,yang kadang2 membuatkan aku lebih tabah menghadapi dugaan. Daripada kisah pengajian sampai la ke percintaan.

Betul kata orang," Tak semestinya kita ni sentiasa berada di atas,kadang-kala kita berada dekat bawah juga ". Itulah yang dikatakan KEHIDUPAN. Ada ada bangun.

Kisah percintaan pula," Semakin lama suatu perhubungan,semakin banyak cabaran dalam percintaan ". Bila kita nak bahagia,ada je halangan yang datang. Perkara tu la dapat mengukuhkan suatu perhubungan. Mengajar kita cara nak selesaikan masalah tanpa melatah. :D

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="270" src="//www.youtube.com/embed/78u0Vj1JhCQ" width="480"></iframe>


Lirik :

Mengapa kita bertemu
Bila akhirnya dipisahkan
Mengapa kita berjumpa 
Tapi akhirnya dijauhkan
Kau bilang hatimu aku
Nyatanya bukan untuk aku

Bintang di langit nan indah
Di manakah cinta yang dulu
Masihkah aku di sana
Di relung hati dan mimpimu
Andaikan engkau di sini
Andaikan tetap denganku
Reff :
Aku hancur
Ku terluka
Namun engkaulah nafasku
Kau cintaku
Meski aku
Bukan di benakmu lagi
Dan ku beruntung
Sempat memilikimu
Engkau mengatakan
Merindukan diriku lagi
Ingin kusampaikan
Ku tak hanya sekedar rindu






0 Comments:


Post a Comment