Bunny Ibby: Sebelum Raya Punya Cerita . . .

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
11:13 AM | 0 Cloud(s)
Sebelum Raya Punya Cerita . . .

gif_maluco2.gif (600×339)

Dah lama farah tak jenguk blog ni. Selamat Hari Raya farah ucapkan . Masih belum terlambatkan  ??? .Huhuhu
Ok ! Hari tu,balik Kluang. Jumpa family. Lepaskan rindu dekat ma,abah dan adik2. Bila dah lama tak jumpa tu. Ada je cerita yang nak dibualkan. Farah balik dalam 2 minggu juga. Tapi sedih ! tak dapat nak jumpa kawan2. Tak pe geng. Lain hari kita jumpa ok.

Dua hari sebelum nak raya,dengan muka abah yang serius macam singa tu, abah boleh cakap," Haa ! Akak balik lambat sangat. Tempoh nak beli baju raya abah dah tamat. Dah expired".  Perghh ! dengar abah cakap macam tu rasa nak nangis pun ada .

Untitled | via Tumblr

Dengan berbekalkan semangat yang ada *ceh ayat.
Farah pun cakapla,"Tak pe la. Pakai baju raya tahun lepas pun tak kisah," *Hahaha. Konon merajuk.
Last2 abah gelak. Siot je. Dah la balik jauh. Balik pun lama2 sekali. Abah cakap mcm tu. Sape tak sedih. Huhuhu.



0 Comments:


Post a Comment