Bunny Ibby: Sesuatu Yang Terjadi . . .

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
3:33 PM | 0 Cloud(s)
Sesuatu Yang Terjadi . . .

Assalamualaikum Sahabat . . .

Hari ni hari yang ke-11 kita berpuasa. Alhamdulillah.
Bersemperna pagi yang indah lagi ceria ni. Duduknya saya dihadapan lappy ni ingin mengaupdate status Yeaaahh !! * apesal ayat macam skema je ni ?? ==

C υ т є  ♡ (。・ω・。)

Walaupun Farah rasa mengantuk. Tapi nak juga update blog ni. Nak juga ! Nak juga ! * gedik je

Ok ! Dalam seminggu ni,macam-macam masalah yang datang menimpa diri yang sangat comel ini.
Tapi,Alhamdulillah semuanya dalam genggaman. Cewahh !
Tapi tapi dan tapi ! Ada lah satu masalah ni yang tak berapa nak puas hati sikit katanya.

Look ! Setiap orang ada pandangan masing-masing dan semua orang pun tahu itu. Tapi sebagai orang tengah yang cuba nak menjadi orang tengah kena lah bersikap rasional sikit. Mana boleh nak bertindak secara berat sebelah. Geram tau ! Rasa nak baling batu bata je dekat muka dia tu. Nasib la bulan puasa. Konon nak jadi orang tengah dalam menyelesaikan masalah. Geram ! Geram Geram !

sumamdaqui.tumblr.com


0 Comments:


Post a Comment