Bunny Ibby: Jalan ke merayap ??

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
12:08 AM | 0 Cloud(s)
Jalan ke merayap ??

Assalamualaikum. . .

2 hari satu malam farah pergi jalan-jalan. Seronok juga. Nak tahu tak farah pergi mana ???

Tengok sini :

Tadaa. . .



Farah pergi sini bersama-sama kawan dekat sini. Antara tempat-tempat yang menarik farah pergi :



Yang menariknya dekat sini ada macam-macam barang yang kita boleh beli. Harga pun murah-murah. Orang ramai tak ?? Fuhh ! tak payah cerita la kalau orang tu. Memang ramai sangat. farah pergi masa ni , orang tengah cuti. Memang ramai. ^^

Next target :



Tada !! Shopping time. Hehehe. Big C Supercentre. Kalau masuk ni macam-macam ada. Nak shopping barang dapur pun boleh. ^^
Tapi,perlu berhati-hati nak beli makanan di sini. Sebabnya,hanya 30 % umat Islam yang berada di Thailand ni. Kalau mengikut peta Thailand, bermula daripada Hatyai dan ke atas,penduduk Islamnya sikit saja bilangannya. Semakin sikit bilangan penduduk Islam disini,semakin sikit makanan halal yang ada. Jadi bila ke sini. Take Note. ^^

Ok . Haaa. Berjalan je la kerjanya selagi mampu. Hahaha.

0 Comments:


Post a Comment