Bunny Ibby: Bila Remaja Bergaduh.

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
11:52 AM | 0 Cloud(s)
Bila Remaja Bergaduh.



Setiap orang pernah melalui zaman remaja. Sama macam farah. Tak ada yang lahir tup tup terus jadi tua. Tak gitu ?? Jadi,semua orang pernah melalui zaman remaja,cuma yang membezakannya ialah pengalaman yang kita lalui semasa zaman remaja. Zaman sekolah lah bagi farah ialahnya banyak kenangan. Ada manis ada pahit.


Toby's wicked right | Flickr - Photo Sharing!



Yang manis,kita dapat kongsikan bersama rakan-rakan. Yang pahit,kita jadikan iktibar sebagai pedoman hidup. Zaman sekolah,masing-masing nak tunjuk hero/gangter. Konon kuat. Tapi ajak geng. Masing-masing kepala batu. Ego. Tak nak dengar cakap orang lain. Dia je yang betul. Bila dilarang cakap mengongkong. Padahal tu untuk kebaikan kita.

Kawan-kawan. Inilah pengaruh yang sangat kuat. Berkawan dengan orang yang baik. Maka baiklah kita. Begitu juga sebaliknya.

Kadang-kadang farah terfikir, kenapa kita ni bila seseorang tu sering buat kesalahan. Semua masalah kita cakap berpunca daripada dia. Padahal ada orang lain yang buat. Kenapa sesetengah orang tu selalu berfikiran pendek ??? Tak pernah nak siasat dulu. Main hembus je kalau nak hembus.

Ni ada sati video yang farah rasa boleh jadi teladan. Mungkin video ni ada yang dah tengok. Mungkin ada yang belum *banyak sangat kemungkinannya di situ. :D

Selamat Menonton.

Nak tengok tak video tu ??? Klik SINI * farah pun taak tahu macam mana nak letak video from youtube ke sini. Tak pandai. Huhuhu

0 Comments:


Post a Comment