Bunny Ibby: Kerinduan . . . Lagi ???

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
9:19 AM | 3 Cloud(s)
Kerinduan . . . Lagi ???

Assalamualaikum . . . *lap hingus*

Lelaki . . .
Tak pernah nak memahami perasaan kita .
Lelaki . . .
Bila dah ada depan mata dia tak hargai,
Bila kita dah jauh daripada dia baru dia tercari-cari.

Ya Allah. Sakitnya hati. Kita ni sayang dia. Tapi dia buat macam tak kisah je. Bila kita dah tak ada baru nak terasa kehadiran kita.

" Saya rasa macam saya seorang je yang sayangkan awak. Kenapa awak tak pernah nak faham saya ?? Kenapa awak selalu buat saya tertanya-tanya ?? Tiap-tiap hari saya tunggu awak. Hati saya cakap," Mungkin awak sibuk". Tapi . . sampai bila saya nak bagi alasan macam tu ?? saya pun manusia biasa. Ada perasaan. Bukan macam anak patung. Awak tahu,bila awak tak ada. Lelaki lain yang lebih ambil berat pasal saya. Dia selalu bagi kata-kata semangat. Rasa gembira je bila dengan dia. Lepas tu,hati saya cakap,"Kan bagus kalau awak macam ni". Awak , saya rasa macam nak putuskan je perhubungan ni. Mungkin itu yang awak nak. Mungkin. . . " #Luahan hati seorang wanita .

                               
                           


3 Comments:

Blogger mailey jayley said...

boleh je dear tp tuto ap ek ??

Blogger Nurul Husna said...

Tak mo sedih2. Stay strong ! :)
nanti cepat tua. Hehe ^,^

Blogger Cik Zara said...

sabar ye.. akak dulu selalu macam ni tapi bila fikir balik tak payah nak sakit hati sangat sebab die tak kisah pon, jadi akak ambil jalan mudah buat macam biasa je, kalo dia cari tu la dia.kalu dia tak cari akak yang cari die..haha..lagi pun manusia ni kita tak boleh sayang sangat melainkan die tu family kita sebab nanti kalau dah sayang sangat dia anggap kita ni tak penting..
P/s: menaip melalui pengalaman. jadi kuatkan semangat dan jangan lemah kerana lelaki. :)


Post a Comment