Bunny Ibby: Stress !!

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
1:52 AM | 0 Cloud(s)
Stress !!


Assalamualaikum.... Bunny !

      Stress gila hari ni. Memang banyak dugaannya bila belajar dekat negara luar ni. Dengan keadaan dekat sini dengan Malaysia,memang tak sama. Malaysia Is the Best !!.      

      Aku memang rasa bengang betul la dalam kelas tadi,Bunny. Selalu aku duduk depan,jadi, pensyarah tu boleh nampak aku. Tapi hari ni aku lewat sikit. Mana taknya,makanan dekat sini kalau dah pedas tu. Pedas sangat.  Eh ?? Asal tetiba cerita pasal makanan pula ni ?? Hahhaha. Sorry beb.     

       Oke. Selalu aku duduk depan. Tapi hari ni aku duduk dekat belakang. Jadi,pensyarah tu tak nampak aku la. Dah la aku tengah sakit perut time tu. Mula-mula belajar oke la, dia ajar dalam bahasa inggeris. Bila ada pelajar Thailand ni tanya dalam bahasa Thai. Pensyarah ni boleh pula jawab dalam bahasa thai. Tu kira oke lagi. Bila dah syok cakap bahasa tu. Mula la dia nak terus cakap bahasa Thai. Pehh !! sabar lagi. Dah lama-lama tu dia terus ajar dalam bahasa thai. Eh ?? Aku ni tunggul ke dalam kelas tu. Tetiba pensyarah tu boleh tanya dia orang, "Farah tak datang ke?? ". Pehh !! lagila menyirap. Last-last aku pergi tandas tak bagi tahu dia pun. Lantak la nak kata biadap ke pe kan. Dah tengah sakit perut gila time tu. :D

        Tak macam mana tah hari tu aku jadi sensitif pula. Sikit-sikit nak nangis. Rindu keluarga aku daaa. Mata dah merah. Masuk kelas dengan muka selamba. Pensyarah tu tengok-tengok aku,then buat-buat tanya soalan dekat aku. Nak pula aku melayankan ?? . Hehehhe. Biarkan dia rasa besalah. Jahatkan aku ?. Bahahahaha.       

       Yang buat aku fed-up nya. Budak-budak dekat sini. nak kata tak ada kursus B.I ,ada. Dah setahun pula tu belajar B.I. Tapi still macam ***** (Ditapis) . Kadang-kadang naik menyirap pula. Dah ambik kos dalam bahasa B.I, jadi study dalam B.I la. Kalau tak buat apa kau orang pergi belajar B.I sampai setahun tu ???.    

 *** Lantakla kan nak cakap aku ni macam tak ada adap. Orang yang pikiran cetek je cakap macam tu. Orang yang berpikirin panjang mesti pikir, ada sebab aku jadi macam ni. ***     

       Oke. Nanti kita sembang-menyembang lagi oke. Tatata. Ngantuk sudah. (@_@)

Nanti kita sembang lagi oke Bunny Tayunk ! ^_^.










x

0 Comments:


Post a Comment