Bunny Ibby: Assalamualaikum....Hai.

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalamualaikum to Muslim readers and Hi for a non-muslim Welcome to my blog. !


owner

My Fav

Contact Me

credits
1:05 PM | 0 Cloud(s)
Assalamualaikum....Hai.







    Fuhh ! dah lama aku tak update status ni. Berabad mungkin ? hahaha. Nampak beno nipunya.. Btw,busy la..study lagi plus lagi-lagi dah nak exam ni.
 
    Bila dah nak exam tu kan... kena la rajin-rajin baca buku. <--- Euwww ! rajin ke aku ni ??
Lepas raya je terus exam.. Mata pelajaran yang aku tak minat pulak tu... Matematik. Dari sekolah rendah lagi bukannya aku minat pun . Nak kira-kira semua tu. Setakat tambah tolak aku reti la. hahaha..

    Ni dah masuk raya. Pic raya tak upload lagi. Nanti aku upload oke. :Y:

Oke la. Sempena Hari Raya Aidilfitri ni... Aku, nak ucapkan selamat hari raya untuk korang. Maaf zahir dan batin... Bye-II





0 Comments:


Post a Comment